ELF EVOLUTION 900 SXR 5W30
W ofercie | |
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 2 Mokotów Sklep nr 3 Bielany Sklep nr 4 Ursus Sklep nr 5 Wawer | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-72h (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 18.95 zł
Kurier Inpost: 24.95 zł
Kurier Pocztex Pobranie : 22.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95zł
ELF Evolution 900 SXR 5W30 jest najnowszej generacji, paliwooszczędnym, wielosezonowym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, która gwarantuje znaczne obniżenie oporów wewnętrznych w warstwie olejowej, co owocuje zmniejszeniem oporów wewnętrznych w silniku, wzrostem sprawności silnika i oszczędność paliwa. Olej zalecany do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych.
Zastosowanie:
- zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową,
- może być on stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach
osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych,
- również szczególnie zalecany do silników zasilanych gazem propan butan.
Zapewnia:
- oszczędność paliwa.Niezależne laboratorium UTAC, działające według procedur UE, wykazało oszczędność paliwa od 4,2% do 10%,
- doskonałą płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami
przeciwzużyciowymi zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe
smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy,
- wycisza pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów,
- bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np.jazda sportowa),
- wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco
- dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów,
- bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości,
- szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku,
- całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek,
- doskonałe własności antykorozyjne i antypienne.
Specyfikacja:
ACEA: A5 / B5 (najwyższa norma FE)
API: SL / CF
RENAULT: RN 0700 - silniki benzynowe (oprócz silników turbodoładowanych, Renault Sport i RS)
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna / diesel |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 5W30 |
Pojemność: | 4L |
Opakowanie: | Bańka 4L |
Specyfikacja producenta: | FORD WSS-M2C 913-B / FORD WSS-M2C 913-C / FORD WSS-M2C 913-D / JAGUAR / LAND ROVER STJLR.03.5003 / RENAULT 0700 |
Klasyfikacja jakościowa: | A5/B5 / CF / SL |
Producent: | ELF |
paliwa, produkowanym w technologii
2018-09-17 08:16
Na tym oleju jeżdżę od 2002 r. Mam Renault megan kombi, silnik 1,4 16v. Jeżdżę bardzo szybko, nawet powyżej 200 km/h. Teraz już ok. 180 km/h, bo ma swoje lata. Poza wyminą cewek nic w silniku nie robiłem - oczywiście rozrząd - to obowiązek. Mam przejechane ok. 180.000 km. Całkowicie bezproblemowo. Oleju kompletnie nic nie bierze. Polecam.
Baza olejowa PAO/ESTER - dlaczego jest najkorzystniejsza dla silnika?
Jak obniżyć koszty eksploatacji pojazdu???
Jak często wymieniać olej?
Kompedium wiedzy o olejach - prosto i na temat!
Jego
Wysyłka gratis
XADO ATOMIC OIL 5W50 SL/CF 4L
Olej silnikowy klasy performance,
Bestsellery
Olej silnikowy klasy performance,