24543 artykułów dostępnych od ręki
Gwarancja niskich cen
Wysyłka gratis od 250 zł
Kup teraz zapłać później
Zwrotdo 30 dni
6 sklepów
stacjonarnych
Ocena klientów 4.59/5
Koszt wysyłki paczkiod 6.95 zł

FORTE PAKIET NAPRAWCZY DIESEL REGENERACJA FILTRA DPF/FAP POWIĘKSZONY

W asortymencie
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 2 Mokotów Sklep nr 3 Bielany Sklep nr 4 Ursus Sklep nr 5 Wawer
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni.

Wysyłka
24-72h (dni robocze)
Koszty dostawy
Odbiór osobisty: 0 zł
Inpost Paczkomat 24/7: 0 zł
Paczka w Ruchu (do 20kg): 0 zł
Przesyłka kurierska: 0 zł
Paczka w Ruchu (pobranie, do 400zł): 11.95 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa: 6.95 zł
Wysyłka zagraniczna GLS: od 35zł
886.95
CERTYFIKAT ORYGINALNOŚCI CERTYFIKAT ORYGINALNOŚCI: FORTE

Pakiet zawiera następujące produkty marki Forte:

1 x DIESEL INTAKE CLEANER
1 x ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER
1 x DIESEL INJECTOR TREATMENT
1 x TOP END TREATMENT
2 x MOTOR FLUSH
2 x DPF CLEANER AND REGENERATOR

 

FORTE ADVANCED DIESEL FUEL CONDITIONER

Preparat rozwiąże twój problem z uruchomieniem Diesla. Użyj go, aby przeprowadzić czyszczenie układu paliwa, włącznie z wtryskiwaczami. Usuń zanieczyszczenia z zaworu EGR, mechanizmu zmiennej geometrii VGT w turbosprężarce, kolektora ssącego z rowków i pierścieni uszczelniających cylindry.

Korzyści ze stosowania:

  • Czyszczenie całego układu paliwowego silnika diesla, m.in. zbiornika paliwa, pompy paliwowej z parafiny i wody oraz innych zanieczyszczeń. Czyszczenie wtryskiwaczy. Trwale smaruje wysokociśnieniowy system wtryskowy silników diesla. Minimalizuje gromadzenie się nagaru i laku, który tworzy się w rowkach i na pierścieniach tłokowych, na skutek występowania zanieczyszczeń w oleju silnikowym, powstających w wyniku przedmuchu gazów z miski olejowej. Podwyższa efektywność spalania i minimalizuje ilość zanieczyszczeń w układzie dolotowym, tworzących się w wyniku działania systemów EGR i przewietrzania skrzyni korbowej. Minimalizuje ilość sadzy, gromadzącej się w filtrach cząsteczek stałych, podnosząc efektywność spalania mieszanki. Minimalizuje korekcję czasu wtrysku wtryskiwaczy poprzez polepszenie składu mieszanki.
  • Zmniejsza proces utleniania się paliwa, a szczególnie w bio-paliwach i mieszankach z paliwem o normie EN 590, zapobiegając jednocześnie rozrostowi drobnoustrojów w zbiornikach paliwowych. Skutecznie usuwa parafinę z pompy i filtra paliwa. Zapobiega procesowi kłaczkowania paliwa i w jego wyniku zapychania się parafiną filtra paliwa.
  • Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest innowacyjnym, profesjonalnym i wysokiej jakości preparatem odpowiadającym normie paliwowej EN 590. Trudny rozruch silnika diesla wynika z różnych powodów. Np. jedną z przyczyn, które powodują, że diesel nie chce odpalić zimą jest parafina, która wytrąciła się w pompie i filtrze paliwa. Inną przyczyną mogą być zanieczyszczone wtryskiwacze powodujące problem z uruchomieniem diesla, które przez swoją nieefektywną pracę zmniejszają moc silnika. Nasz preparat kompleksowo oczyszcza wszystkie podzespoły silnika diesla. Spalając się w komorze nie pozostawia cząstek popiołu. Stosowany wg poniżej podanych wskazówek skutecznie usuwa wszelkie kłopoty z rozruchem diesla.
  • W procesie czyszczenia wszystkich rodzajów układów paliwowych silników diesla, włącznie z Common Rail, gdy Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest dodawany do oleju napędowego, mieszanina tych dwóch płynów stale odpowiada normie EN 590 i nie powoduje powiększania się zanieczyszczeń w filtrze cząsteczek stałych, na skutek bezpopiołowego spalania mieszanki.
  • Proces oczyszczania polepszy moc i efektywność pracy silnika, a przez to usunie wszelkie kłopoty i problemy z trudnym rozruchem diesla.


Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner przywróci właściwy wtrysk paliwa i pobór powietrza, optymalizując spalanie i skład gazów wydechowych, zapewniając silnikom pracę zgodną z właściwymi normami emisji spalin. Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olei napędowych, włącznie z bio-paliwami, city-dieslem, paliwem bezsiarkowym i czystym olejem roślinnym.

Sposób stosowania:
Profilaktycznie (we własnym zakresie):
Jedną dawkę 400ml wlewa się do pełnego baku. Wystarczy raz na 15 tys. km.

 

FORTE DIESEL INJECTOR TREATMENT

Przeznaczony do skutecznego oczyszczania wszystkich rodzajów wtryskiwaczy, w tym Comman Rail i systemów pompowtryskiwaczy. Preparat usunie zanieczyszczenia wewnętrzne takie jak: lepki lak i twardy nagar z  końcówek wtryskiwaczy. Spowoduje odzyskanie prawidłowego kształtu strumienia wtrysku paliwa. Produkt spełnia normę paliwa EN 590, jest dostosowany m.in. do silników, odpowiadających normie emisji spalin EURO 6

Korzyści ze stosowania:

  • Czyszczenie układu zasilania szczególnie wtryskiwaczy, współpracując z Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner, znacznie skuteczniej usuwa zanieczyszczenia spowodowane bio-dodatkami w paliwach.Preparat szczególnie nadaje się do oczyszczania układów Comman Rail i pompowtryskiwaczy, podwyższając w tych systemach, ciśnienie wtrysku.Oczyszczenie wpływa bardzo pozytywnie na możliwości lepszego startu silnika, zmniejszenia spalania paliwa oraz w starszych autach bez filtrów cząstek stałych, redukcji emisji sadzy.Właściwie wtryskiwane paliwo spowoduje tworzenie się mieszanki o lepszym składzie i w związku z tym spowoduje jej pełniejsze spalanie.
  • Preparat Forté Diesel Injector Treatment współpracuje z Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner i jest rekomendowany jako jego uzupełnienie. Dzięki zastosowaniu tych preparatów razem, podwyższona zostanie skuteczność czyszczenia wtryskiwaczy.


Sposób stosowania:
PROFILAKTYCZNIE (we własnym zakresie)
Jedną dawkę (400ml) wlewa się do pełnego baku wraz z Forte Advanced Diesel Fuel Conditioner. Wystarczy raz na 15 tys. km.

 

FORTE TOP END TREATMENT

Czyści system smarowania, obniża spalanie oleju. Został stworzony zgodnie z najnowszymi osiągnięciami w dziedzinie technologii olejów silnikowych, a jego możliwości w zakresie oczyszczania zostały potwierdzone tysiącami kilometrów testowych jazd próbnych.

Korzyści ze stosowania:

  • Usuwa i zapobiega nawarstwianiu się osadów laku i żywicy na precyzyjnie obrobionych maszynowo częściach silnika, w tym na zaworach i popychaczach hydraulicznych.
  • Redukuje ilość powstającego osadu w oleju silnikowym.
  • Zmniejsza ilość osadów w oleju i paliwie.
  • Usuwa osady z rowków pierścieni tłokowych.
  • Zmniejsza ilość gazów przedmuchowych.


Preparat Top End Treatment nadaje się do stosowania ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, których klasyfikacja i specyfikacje są zgodne z ACEA, API, ILSAC oraz wymaganiami poszczególnych producentów pojazdów. Produkt ten nie powoduje żadnych negatywnych lub szkodliwych dla katalizatora lub innych części silnika skutków. Preparat Forté Top End Treatment nie zawiera żadnych substancji i nie powoduje żadnych konsekwencji na podstawie których gwarancja producenta pojazdu mogłaby zostać unieważniona.


Zalecamy stosowanie preparatu Forté Top End Treatment we wszystkich silnikach podatnych na podwieszanie się zaworów lub stukanie popychaczy hydraulicznych, niezależnie od przebiegu pojazdu. Preparat Forté Top End Treatment można bezpiecznie stosować w silnikach z popychaczami hydraulicznymi i sprzęgłami mokrymi, ponieważ produkt ten nie powoduje zmiany właściwości ciernych oleju silnikowego.


Sposób stosowania:
Dolać 400 ml Forté Top End Treatment do 4 litrów nowego oleju lub zastosować 7,5% preparatu w stosunku do ilości użytego oleju przy silnikach o większej pojemności.

Forté Top End Treatment dolać do nowego oleju po uprzednim przeczyszczeniu silnika preparatem FORTE MOTOR FLUSH

 

FORTE MOTOR FLUSH

Zapewni czyszczenie pierścieni, usunie z nich nagar (odblokuje zapieczone pierścienie). Przed wymianą oleju należy wyczyścić układ olejowy ze szlamu, czarnego osadu i innych zanieczyszczeń. Jeśli chcesz, aby twój silnik pracował optymalnie, a właściwości dodatków uszlachetniających oleju działały poprawnie, a nie były zneutralizowane przez zanieczyszczenia, to zadbaj o to, aby wlać nowy olej do oczyszczonego układu olejowego.

 

Środek Forté Motor Flush stosowany zgodnie z zaleceniami zapewnia następujące korzyści:

  • czyszczenie skrzyni korbowej – usuwa biały i czarny osad olejowy, które się w niej zebrały,
  • czyszczenie wnętrza silnika i czyszczenie układu olejowego,
  • neutralizuje kwasowość pozostałego oleju silnikowego,
  • zapobiega zużywaniu pakietu dodatków w nowym oleju do neutralizowania pozostałości ze starego oleju,
  • oczyszcza rowki pierścieni tłokowych, usuwa z nich nagar, dzięki czemu rowki pierścieni ponownie działają prawidłowo,
  • podwyższa kompresję i ciśnienie w cylindrach, odblokowuje zapieczone pierścienie,
  • pozytywnie wpływa na układy regulacji zmiennych faz rozrządu (fazatory), zapewnia czyszczenie popychaczy hydraulicznych
  • zmniejsza wewnętrzne zanieczyszczenie do którego dochodzi w wyniku działania układu EGR i odpowietrzania skrzyni korbowej i zmniejsza obciążenie sadzą filtrów cząsteczek stałych w silnikach wysokoprężnych,
  • przywraca utraconą moc silnika i zmniejsza zużycie paliwa,
  • zmniejszenie zużycia oleju.


Sposób użycia:
Przy pierwszym kontakcie z preparatem lub podczas napraw najlepiej dolać 1 lub 2 x butelki Forté Motor Flush 400 ml do 4-7 litrów starego oleju. Rozgrzać silnik do temperatury pracy i pozostawić 30-40 minut na wolnych obrotach. Spuścić olej i sprawdzić czystość silnika. Przy bardzo silnym zabrudzeniu przeczyścić zawory, wałek rozrządu, głowice, odpowietrzenie miski olejowej i ewentualnie sama miskę olejowa i ponownie dolać 1 lub 2 x 400 ml Forté Motor Flush do 4-7 litrów oleju i raz jeszcze sprawdzić czystość silnika. Zamontować nowy filtr oleju (obowiązkowo), następnie zalać silnik nowym olejem.

Sposób użycia podczas profilaktyki:
Dolać 400 ml Forté Motor Flush do 4/8 litrów starego oleju i pozostawić silnik 20 minut na wolnych obrotach. Następnie jak wyżej, wymienić filtr.

 

FORTE DPF CLEANER AND REGENERATOR

Regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP, nigdy nie była tak łatwa jak z Forté DPF Cleaner and Regenerator. Skuteczna regeneracja i czyszczenie filtra cząstek stałych DPF/FAP.

Korzyści ze stosowania:

  • Obniża ilość sadzy w DPF, podwyższając liczbę cetanową, wpływa na lepsze spalanie paliwa,
  • Obniża temperaturę spalania sadzy zwiększając możliwość biernej regeneracji,
  • Poprawia oddzielanie wody w filtrze paliwa, podwyższając ochronę antykorozyjną elementów układu paliwowego,
  • Poprawia smarowanie elementów systemu paliwowego,
  • Przeznaczony do wszystkich rodzajów olei napędowych w tym bio-diesla do normy B30 włącznie,
  • Zmniejsza hałas podczas spalania mieszanki paliwowo powietrznej.
  • W warunkach częstej jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością (miasto, korki ) będzie dochodziło do niskiego poziomu osadzania się sadzy w filtrze. W związku z tym zmniejszy się liczba rozpoczętych procesów regeneracji, a tym samym konieczność dodatkowych wtrysków paliwa, co spowoduje jego oszczędność.

 

Skąd biorą się problemy z filtrem cząstek stałych ?
Nowoczesne silniki wysokoprężne w celu zmniejszenia emisji sadzy i pyłów, są wyposażone w filtry cząstek stałych (DPF). Spaliny są oczyszczane w filtrze, co powoduje osadzanie się w nim sadzy, która w procesie regeneracji jest dalej spalana – potocznie mówi się wtedy, że przeprowadzane jest tzw. „wypalanie filtra cząstek stałych”. Pozostałości tego procesu w postaci CO2, mogą bezpiecznie opuścić układ wydechowy.


Do pełnego wypalenia sadzy w filtrze, wymagana jest temperatura nie mniejsza niż 550°C, co w pojazdach użytkowanych w normalnym cyklu szosowo-miejskim, jest rzadko spotykane. Jeżeli filtr nie osiągnie takiej temperatury, regeneracja (oczyszczenie) z sadzy nie będzie w pełni przeprowadzona lub nie zostanie w ogóle zapoczątkowana, czego efektem końcowym jest zatkany filtr cząstek stałych. W większości pojazdów regeneracja filtra cząstek stałych może być przeprowadzona dzięki dodatkowej dawce paliwa dostarczanej po wtrysku zasadniczym, przez główne wtryskiwacze lub przez jeden dodatkowo zamontowany w systemie. Ta dodatkowa porcja paliwa, spalając się w katalizatorze, zapewnia temperaturę 550°C, wymaganą do wypalenia sadzy w filtrze cząstek stałych. Żeby dodatkowe paliwo zostało zużyte do wypalenia sadzy niezbędny jest również tlen (O2). Jeżeli nie ma go w wystarczającej ilości, paliwo to wytworzy tylko i wyłącznie dodatkową ilość sadzy, która zatka filtr cząstek stałych DPF.

W silnikach, szczególnie częstej jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością (miasto, korki), system usiłuje przeprowadzić jak najpełniejszą regenerację filtra. Oznacza to, że nawet sprawnie działający system regeneracji nie jest w stanie jej w pełni wykonać, z uwagi na nieodpowiednie dla tego procesu warunki jazdy. W konsekwencji ilość sadzy, gromadzącej się w filtrze, będzie wzrastać, czego z kolei efektem będzie szybsze osiągnięcie finalnego niechcianego rezultatu, jakim jest zapchany filtr cząstek stałych.

Niewłaściwy kształt strumienia wtryskiwanego paliwa spowodowany zanieczyszczonymi wtryskiwaczami oraz zakłócenia w przepływie powietrza przez brudny kolektor dolotowy i zawór EGR, powodują niepełne spalanie mieszanki, a w konsekwencji obniżenie temperatury spalania. Skutkiem tego nie dochodzi do pełnej regeneracji filtra.  Forte DPF Cleaner and Regenerator jest wielofunkcyjnym produktem naftowym, przeznaczonym do silników diesla, który skutecznie regeneruje filtry DPF/FAP  i doprowadza do tego, że czyszczenie filtra cząstek stałych faktycznie przebiegło pomyślnie. Dodaje się go w celu obniżenia temperatury spalania sadzy, aby umożliwić pełne wypalanie filtra cząstek stałych. Jest preparatem stworzonym na bazie nanotechnologii posiadającym miniaturowe molekuły ceru, które pokrywając w maksymalnym stopniu cząsteczki sadzy, powodują jej spalanie w niższych niż normalnie temperaturach. Dzięki temu wypełnienie filtra sadzą jest minimalizowane. Specjalna domieszka podwyższa wartość cetanową paliwa od 2 do 4 punktów i w zależności, od jakości paliwa, do którego będzie dodany preparat poprawia spalanie, co podnosi temperaturę gazów wydechowych. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje anty-korozyjne, chroniące elementy układu zasilania paliwa. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje oczyszczające układ zasilania paliwa. Forte DPF Cleaner and Regenerator zawiera substancje smarujące, podnoszące stopień nasmarowania elementów układu. wtryskowego.


Stosowanie:
Stosować Forte DPF Cleaner and Regenerator – 1 dawkę (400 ml) wlewając do baku max do 50 litrów paliwa (0,8 % pojemności) w celu polepszenia spalania paliwa, a w sytuacji jazdy na krótkich dystansach lub z małą szybkością, co 5 000 km, żeby wspomóc proces regeneracji filtra.

Grupa Forte, od ponad 20 lat zajmuje się wprowadzaniem na rynek metod i produktów petrochemicznych, usuwających zanieczyszczenia, które powstają i odkładają się w układach silników spalinowych. Forte tworzy nowy trend w metodach serwisowania pojazdów (jako pierwsza poważnie potraktowała problem zanieczyszczania układów paliwowych i silników). Pojazdy stały się szybsze, bezpieczniejsze, wygodniejsze, ale również bardziej skomplikowane mechanicznie. Rozwój przemysłu samochodowego wymusił stosowanie coraz bardziej dostosowanych produktów czyszczących. Forte ambitnie podąża za rynkiem i jego wymogami, stale ulepszając swoje środki. Dzięki temu firma stała się absolutnym liderem na rynku oczyszczania w Europie.

Opinie
Nikt jeszcze nie dodał opinii.
Bądź pierwszy i dodaj opinię.

Wartościowe opinie nagradzamy bonem!
Testy (3)

Bestsellery

Wysyłka gratis

Dlaczego My?
1
Z nami oszczędzasz pieniądze, bo mamy jedne z najniższych cen na rynku.
2
Z nami oszczędzasz czas, kupisz wszystko w jednym miejscu bo mamy największa ofertę olejów silnikowych i przekładniowych, chemii, akumulatorów i filtrów. Już ponad 9000 produktów dostępnych od ręki.
3
Posiadamy już 6 oddziałów stacjonarnych. Na miejscu możesz zapytać o poradę fachowców, obejrzeć, dotknąć i sprawdzić oryginalność oraz datę produkcji wybranego produktu.
4
Jeżeli chwilowo brakuje Ci środków możesz skorzystać z opcji "kupuj teraz zapłać później". W okresie do 30 dni od daty zakupu spłacasz zobowiązanie bez żadnych odsetek, natomiast po tym terminie będziesz miał możliwość ubiegania się o raty w spłacie zadłużenia.
5
Aby obniżyć koszty napraw Twojego samochodu stworzyliśmy sieć ponad 17 warsztatów partnerskich, gdzie wymieniasz olej wraz z filtrem od 19.95zł. Dodatkowo otrzymasz rabat na pozostałe usługi i darmowy przegląd auta.
6
Nie musisz martwić się, że zabraknie Ci gotówki. U nas zapłacisz kartą płatniczą.
7
Masz pewność że kupisz oryginalne produkty, ponieważ jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem największych światowych producentów. Sprawdź nasze certyfikaty producentów.
8
Jesteśmy ekspertami i skutecznymi praktykami dlatego zapewniamy najwyższą jakość produktów i usług potwierdzoną opiniami klientów.
9
U nas nie zapłacisz za odbiór osobisty towaru.
10
Koszty dostawy obniżyliśmy do 6.95 zł (do 10 kg, powyżej 100 zł). W przypadku zakupu powyżej 250 zł (do 10 kg) wysyłkę otrzymujesz gratis. Zamówienia realizowane są ekspresowo 24-72h, a paczki pakowane są bardzo starannie i bezpiecznie.
11
Otrzymasz od nas bony pieniężne oraz gratisy nie dostępne u konkurencji, np. zawieszki, zapachy, usługi warsztatowe.
12
Dbamy o bezpieczeństwo przechowywania Twoich danych oraz przelewów przez system płatniczy dotpay.pl.
13
U nas kupisz produkty niedostępne u konkurencji, ponieważ specjalizujemy się w sprzedaży olejów do samochodów osobowych, ciężarowych, sportów samochodowych, motocykli, skuterów, quadów, łodzi, broni, kosiarek, rowerów oraz przemysłowe.
14
Kupujesz bez obaw, gdy zmienisz zdanie lub produkt nie pasuje do Twojego samochodu możesz wymienić go na inny lub masz 30 dni na zwrot.
15
Realizujemy wysyłki zagraniczne do większości krajów Unii Europejskiej już od 35 zł. Płatności realizowane są przez system dotpay lub przelewem.
Polecamy