Oleje przekładniowe
(403)
Dobierz olej
Wysyłka gratis
-6%
Najwyższej jakości olej ATF oparty na wyselekcjonowanych syntetycznych olejach bazowych przeznaczony do automatycznych skrzyń biegów.
-6%
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy typu “heavy duty” do mocno obciążonych aplikacji. W pełni syntetyczna baza
-6%
Stworzony z myślą o zapewnieniu ekstremalnej ochrony w wielu najnowszych, zaawansowanych technologicznie dwusprzęgłowych skrzyniach
Olej przekładniowy renomowanej marki ZF.
Specyfikacje: ATF L 12108 ZF S671 090 312 BMW 83222305397 BMW 83222152426 VW/AUDI G
Specyfikacje: ATF L 12108 ZF S671 090 312 BMW 83222305397 BMW 83222152426 VW/AUDI G
-6%
Stworzony z myślą o wyczynowych skrzyniach biegów. Pasuje do skrzyń manualnych, zsynchronizowanuch, niezsynchronizowanych,
-6%
Stworzony z myślą o wyczynowych skrzyniach biegów. Pasuje do skrzyń manualnych, zsynchronizowanuch, niezsynchronizowanych,
-6%
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami
-6%
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów.
Nazwa:
MILLERS XF PREMIUM ATF DCT - DSG (dawniej
MILLERS XF PREMIUM ATF DCT - DSG (dawniej
Bestsellery
Olej przekładniowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, w celu
Do najnowszych pojazdów wykorzystujących najnowszej generacji AT z 7 lub więcej prędkościami:
JWS 3324 Premium, oszczędny
JWS 3324 Premium, oszczędny
-6%
PETRO-CANADA ATF DEXRON VI IIIH IIE
Olej do automatycznych przekładni DEXRON®-VI Petro-Canada został specjalnie sformułowany, by
OLEJ DO SKRZYNI AUTOMATYCZNYCH ATF+4 DEXTRON
Jeep 1993'-do dziś (automat)
Chrysler 1996'-do dziś (automat)
Dodge 1996'-do
Chrysler 1996'-do dziś (automat)
Dodge 1996'-do
Specjalna formuła do samochodów sportowych i wyczynowych.
Do wszystkich rodzajów skrzyń biegów i mostów
Do wszystkich rodzajów skrzyń biegów i mostów
To w pełni syntetyczny olej przekładniowy ATF (Automatic Transmission Fluid) opracowany na bazie wysokiej jakości polialfaolefin (PAO)
Uniwersalny olej przekładniowy do większości samochodów osobowych, lekkich pojazdów użytkowych oraz do większości przekładni
Wyprzedaż
-15%
Idealnie chroni przekładnie przed zurzyciem mechanicznym, redukuje poziom zurzycia min. o 15% w poruwnaniu do analogicznych
-10%
Zmianie uległ numer tego produktu z 4434 na 20462.
W pełni syntetyczny olej przekładniowy. Zapewnia dokładne zachowanie cierne
-10%
Wysokiej jakości płyn do automatycznej skrzyni biegów zalecany przez Ford Motor Company do użytku w Ford F-150 i Raptor
Olej przekładniowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, w celu
RAVENOL MTF-4 SAE 70W to w pełni syntetyczny olej przekładniowy o niskim tarciu na bazie PAO do specjalnych przekładni manualnych. Zapewnia
RAVENOL MTF-4 SAE 70W to w pełni syntetyczny olej przekładniowy o niskim tarciu na bazie PAO do specjalnych przekładni manualnych. Zapewnia
Oleje do przekładni przemysłowych klasy CLP zawierają dodatki typu EP znacznie poprawiające własności smarne finalnego oleju. Przeznaczony jest do
Oleje do przekładni przemysłowych klasy CLP zawierają dodatki typu EP znacznie poprawiające własności smarne finalnego oleju. Przeznaczony jest do
RAVENOL ATF ULV D-M to olej do automatycznych skrzyń biegów (ATF) o ultra niskiej lepkości (ULV), opracowany na bazie PAO (polialfaolefin),
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid to nowoczesny, w pełni syntetyczny, sformułowany na bazie PAO (polialfaolefin) olej DCT (dual clutch transmission), ze
RAVENOL DCT-DSG LV Fluid to nowoczesny, w pełni syntetyczny, sformułowany na bazie PAO (polialfaolefin) olej DCT (dual clutch transmission), ze
Olej przekładniowy Hipospec GL-5 75W/90 Semisynthetic otrzymywany jest z rafinowanych olejów mineralnych oraz baz syntetycznych
Wysokiej jakości olej przekładniowy do smarowania wszystkich typów mechanizmów różnicowych, włączając te z wyższym tarciem
Olej przekładniowy Hipospec GL-5 75W/80 Semisynthetic otrzymywany jest z rafinowanych olejów
mineralnych oraz baz syntetycznych
-6%
Stworzony z myślą o zapewnieniu ekstremalnej ochrony w wielu najnowszych, zaawansowanych technologicznie dwusprzęgłowych skrzyniach
-6%
W pełni syntetyczny wyczynowy olej przekładniowy. W pełni syntetyczna baza w połączeniu z najnowszymi dodatkami – cząstkami
-6%
Stworzony z myślą o wyczynowych skrzyniach biegów. Pasuje do skrzyń manualnych, zsynchronizowanuch, niezsynchronizowanych,
-6%
Stworzony z myślą o wyczynowych skrzyniach biegów. Pasuje do skrzyń manualnych, zsynchronizowanuch, niezsynchronizowanych,
Shell SPIRAX S5 ATE 75W-90 to najwyższej jakości środek smarny do układów przeniesienia napędu zawierający syntetyczny olej bazowy
Oleje przekładniowe, czym się różnią?
2019-02-12
Co powinienem wiedzieć o oleju przekładniowym? - Prosto i zrozumiale.
więcej