MOTUL 6100 SYNERGIE+ 10W40
W ofercie | |
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 2 Mokotów Sklep nr 3 Bielany Sklep nr 4 Ursus Sklep nr 5 Wawer | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-72h (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 18.95 zł
Kurier Inpost: 24.95 zł
Kurier Pocztex Pobranie : 22.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95zł
Wysokiej jakości olej silnikowy, wykonany w technologii syntetycznej (TECHNOSYNTHESE ®) do nowoczesnych i starszych samochodów, do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Do każdego rodzaju paliwa. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku.
MOTUL 6100 SYNERGIE PLUS 10W-40 jest pierwszym oleje na świecie spełniającym normę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40.
Standard ACEA B4 wymaga doskonałych własności czyszczących/rozpuszczających i lepszej lepkości ze względu na sadzę produkowaną w silnikach Diesla z bezpośrednim wtryskiem. Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż 229.1 jeśli chodzi o starzenie się oleju, właściwości czyszczące/rozpuszczające i lepszą oszczędność paliwa. Klasa lepkości 10W-40 jest w pełni odpowiednią do współczesnych silników benzynowych i Diesla. Wzmocniona baza syntetyczna zapewnia bardzo wysoką moc smarowania, zmniejsza tarcie, i zapewnia odporność na wysokie temperatury.
Zalecane wymagania i normy:
ACEA B4/A3/B3
API SL/CF
VW 502.00-505.00
Renault RN 0710 / 0700
MB 229.3
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna / diesel |
Typ oleju: | półsyntetyczny |
Lepkość: | 10W40 |
Pojemność: | 4L |
Opakowanie: | Bańka 4L |
Producent: | MOTUL |
2020-10-24 09:05
Godny uwagi olej, mimo przystępnej ceny, jest to jednak wyższa półka jakościowa jeśli chodzi o oleje półsyntetyczne. Pobór oleju w porównaniu z konkurencją dla SEAT Arosa 1.0 210kk przebiegu praktycznie zerowy, z maksymalnie pół litra/1000km spadł do 50-150ml/1000km. Silnik po pierwszej wymianie czysty, mimo wcześniejszego brania oleju i jeżdzenia na naprawdę słabych olejach przed zastosowaniem Synergie+. Polecam do starych benzynowych silników grupy VAG!
2018-04-11 01:49
Z racji ganianych kilometrów dieslem godny polecenia-cicha praca, praktycznie zerowa konsumpcja 250000 km przebiegu i nic się nie dzieje /od wymiany do wymiany co 10000 km/.Ciśnienie na wszystkich cylindrach-OK! i niech się schowa konkurencja w tej klasie olei pod względem jakościowym /starzenie/.Zapomnijcie o laniu do swoich wózków pełnych syntetyków,przy podobnych przebiegach-tu jest znacznie grubszy film olejowy, dlatego oleju nie ubywa na bagnecie.SZEROKOŚCI.
Baza olejowa PAO/ESTER - dlaczego jest najkorzystniejsza dla silnika?
Jak często wymieniać olej?
Kompedium wiedzy o olejach - prosto i na temat!
KULER Long Life -35°C to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do
Wysyłka gratis
Olej silnikowy klasy performance,
Bestsellery
Olej silnikowy klasy performance,