MILLERS EE PERFORMANCE ECO 5W30
W asortymencie | |
Sklep nr 1 Praga Sklep nr 2 Mokotów Sklep nr 3 Bielany Sklep nr 4 Ursus Sklep nr 5 Wawer Sklep nr 6 Białołęka | |
Produkt znajduje się w ofercie tych sklepów, ale stany uzupełniane są co kilka dni więc mogą wystąpić chwilowe braki. Na pozostałe oddziały sprowadzany jest z w ciągu 2-3 dni. |
24-48h (dni robocze)
Odbiór osobisty: 0 zł
Kurier Pocztex: 0 zł
Pocztex punkt+Żabka: 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 0 zł
Kurier Inpost: 17.95 zł
Kurier UPS: 20.95 zł
Pobranie Kurier Pocztex: 12.95 zł
Pobranie Inpost: 25.95 zł
Kurier zagraniczny UPS: od 49.95zł
Syntetyczny, FULL SAPS, do silników benzynowych, Diesel oraz hybrydowych.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy performance, wykorzystujący technologię NANODRIVE (Low Friction Technology) oraz estry syntetyczne, do silników wymagających oleju o specyfikacji ACEA A5/B5 oraz A1/B1 5w30, głównie mocnych silników Ford, Jaguar Land Rover, oraz producentów azjatyckich.
Przeznaczenie:
ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, API SL, Fiat 9.55535-G1, Ford WSS-M2C-913-D, Ford WSS-M2C-913-C, Ford WSS-M2C-913-B, Ford WSS-M2C-913-A, Jaguar Land Rover STJLR 03.5003, ILSAC GF-4, Renault RN 0700, Dacia, Renault Sport, marki azjatyckie
Cechy i korzyści:
- wyższa moc i moment obrotowy dzięki wielokrotnie nagradzanej technologii niskiego tarcia NANODRIVE oraz estrów syntetycznych, wykorzystywanych do tej pory w profesjonalnych olejach do Motorsportu
- wydłużona żywotność części oraz niższa temperatura pracy dzięki natychmiastowemu smarowaniu – technologia NANODRIVE
- olej idealny na eventy typu „track day”: zapewnia maksymalną ochronę i osiągi, a jednocześnie spełnia normy OEM, także pod kątem długości interwałów wymiany przy użytkowaniu w normalnych warunkach
- formulacja FULL SAPS w połączeniu z technologią NANODRIVE zapewnia wyjątkową ochronę silnika
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,847
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…9,7 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:…53 cSt
Indeks lepkości:…171
Temperatura krzepnięcia:… -48 C
Temperatura zapłonu:…218 C
TBN:…10 mg KOH / g
HTHS:…3,0 mPa s
O technologii NANODRIVE:
- technologia Nanodrive redukuje straty wynikające z tarcia w silniku, skrzyni biegów, układzie paliwowym
- niskie tarcie skutkuje obniżeniem zużycia paliwa
- niskie tarcie wydłuża żywotność części ruchomych w silniku, zwłaszcza chwilę po rozruchu
- redukcja kosztów utrzymania pojazdu: niższe zużycie paliwa oraz dłuższa żywotność
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o technologii NANODRIVE wejdź tutaj.
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna / diesel / hybryda |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 5W30 |
Pojemność: | 5L |
Opakowanie: | Bańka 5L |
Specyfikacja producenta: | Fiat 9.55535-G1 / FORD WSS-M2C 913-A / FORD WSS-M2C 913-B / FORD WSS-M2C 913-C / FORD WSS-M2C 913-D / JAGUAR / LAND ROVER STJLR.03.5003 / RENAULT 0700 |
Klasyfikacja jakościowa: | A1/B1 / A5/B5 / GF-4 / SL |
Producent: | MILLERS OILS |
Producent najwyższej jakości olejów silnikowych, olejów przekładniowych, oraz dodatków do paliw. Istnieje od 1887 roku, a środki smarne powstają w Brighouse w Anglii. Przy tworzeniu produktów liczy się wyłącznie najwyższa, bezkompromisowa jakość. To, co ich cechuje, to zaawansowanie technologiczne, innowacyjność oraz elastyczność. Używają najlepszych olejów bazowych, najnowszych dodatków do ich produkcji. Jest światowym liderem w dziedzinie stosowania nanotechnologii w olejach silnikowych oraz przekładniowych. Produkty testują w motorsporcie. Millers Oils to laureat wielu nagród, zarówno za przełomowe technologie, jak i za rozwój. Kochają samochody, i tworzą środki smarne z pasją, z dbałością o najmniejsze szczegóły, po to, aby zapewnić najlepsze osiągi i maksymalną ochronę silnika, oraz innych podzespołów. Od 2008 roku produkty Millers Oils dostępne są w Polsce. Od 2012 roku Millers Oils dysponuje jednym z najlepszych w Europie laboratoriów badających środki smarne.


paliwa, produkowanym w technologii

2021-12-28 17:48
Polecam. Używam go odkąd polecił mi go sprzedawca w sklepie Petrostar, jako zamienny dla oryginalnego oleju Toyoty do Corolli z 2010 roku. Wymieniałem go już 3 razy, od wymiany do wymiany nic nie dolewam. Zawsze zostaje mi prawie 1L (swoją drogą szkoda, że nie ma opakowań 4L). Przeszedłem na niego z oleju 10W40 który zalewało ASO i mimo obaw, że będzie coś ubywać nic takiego się nie stało. Zatem mogę śmiało polecić przesiadke nawet z gorszego oleju i nie powinno się nic dziać niepożądanego.
2021-09-06 16:09
W swojej cenie chyba bezkonkurencyjny. Silnik wyraźnie lepiej pracuje i przy tym pobiera znacznie mniej oleju.
Baza olejowa PAO - dlaczego jest najkorzystniejsza dla silnika?
Millers - innowacyjna technologia NANODRIVE
Jak obniżyć koszty eksploatacji pojazdu???
Jak często wymieniać olej?
Kompedium wiedzy o olejach - prosto i na temat!










Wysyłka gratis


Olej silnikowy klasy performance,








PMO EXTREME EST 5W40 PAO 5L
Bestsellery



Olej silnikowy klasy performance,







Arctic Cat 600 4x4 2004
Arctic Cat 600 4x4 LE 2004
Arctic Cat 650 V-2 4x4 2006
Arctic Cat 650 V-2 4x4 LE












