RAVENOL CLEANSYNTO SSO 0W30 USVO
Niedostępny | |
Produkt na zamówienie, sprowadzany jest do wybranego sklepu w ciągu Niedostępny. W przypadku braku towaru u naszego dostawcy termin może się wydłużyć. |
Niedostępny (dni robocze)
Pocztex punkt+Żabka: 14.95 zł
Kurier GLS: 16.95 zł
Kurier Pocztex: 16.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 18.95 zł
Kurier Inpost: 24.95 zł
Kurier Pocztex Pobranie : 22.95 zł
Kurier GLS Pobranie: 23.95 zł
Kurier Inpost Pobranie : 34.95 zł
Kurier zagraniczny GLS: od 29.95zł
RAVENOL SSO SAE 0W-30 to w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach osobowych. Zmniejsza tarcie, i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Poprzez znaczną oszczędność paliwa zmniejsza emisję, czym przyczynia się do ochrony środowiska.
Nowa technologia RAVENOL USVO® to unikatowa formulacja olejów bazowych i dodatków, dzięki którym osiągnięto wyjątkowe właściwości olejów silnikowych wyróżniających się nieosiągalną wcześniej wysoką stabilnością w wysokich temperaturach, jeszcze lepszymi właściwościami w niskich temperaturach oraz ekstremalnie odpornymi na ścinanie.
Przewaga technologii USVO została osiągnięta poprzez zastosowanie w pełni syntetycznych olejów bazowych PAO bez stosowania modyfikatorów poprawiających indeks lepkości VI lub w połączeniu z użyciem wysokiej jakości ekstremalnie odpornych na ścinanie polimerów.
Fakty USVO :
1. Znakomita ochrona silnika w pełnym zakresie pracy;
2. Niższa wartość tarcia (Fuel Economy około 1%);
3. Niższa wartość odparowalności Noack = niższe koszty, ponieważ dolewki oleju nie będą już wymagane lub będą znacznie mniejsze;
4. Większa trwałość oleju silnikowego RAVENOL USVO® (mniejsze ulatnianie);
5. Potwierdzony badaniami lepszy efekt oczyszczający;
6. Ekstremalnie wysoka odporność na ścinanie, lepkość pozostaje stabilna w najtrudniejszych warunkach;
7. Znaczne zmniejszenie ilości zanieczyszczeń (nagarów i osadów) powstających ze zużytych modyfikatorów lepkości;
8. Lepsza pompowalność w niskich temperaturach = szybsze doprowadzanie oleju do smarowanych części nawet w bardzo niskich temperaturach, a co za tym idzie, lepsza ochrona silnika;
9. Stabilne parametry między zalecanymi wymianami.
Właściwości:
- uniwersalne zastosowanie we wszystkich silnikach benzynowych i Diesla
- oszczędność paliwa do 8% w stosunku do konwencjonalnych olejów silnikowych
- szybki obieg oleju do wszystkich części silnika, również w temperaturach poniżej -30oC
- niska skłonność do parowania, co obniża zużycie oleju.
- zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, nagarem, zażywiczeniem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
- działanie popychaczy hydraulicznych zagwarantowane we wszystkich temperaturach
- brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
- neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
- mieszalność ze wszystkimi olejami silnikowymi dostępnymi na rynku, nie wymaga przepłukiwania
Specyfikacja:
API SN/CF, ACEA A3/B4
Dopuszczenia:
BMW Longlife-98, MB 229.5, Renault RN0700/RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VOLVO VCC 95200356 (Service Fill)
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
VW 503 01(Audi), GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, BMW Longlife 01
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna / diesel |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 0W30 |
Pojemność: | 5L |
Opakowanie: | Bańka 5L |
Specyfikacja producenta: | 502.00 |
Klasyfikacja jakościowa: | A3/B4 |
Producent: | RAVENOL |
2022-06-13 22:37
Jeden z niewielu olejów 0w30 o lepkości A3/B3 Wlałem do hondy civic 1.8sport po 5w30 A5/B5 na którym silnik przy dużym obciążeniu potrafił nawet 0.6l na 1000km łyknąć(markowy olej w podobnej cenie nie z marketu) Na tym revanolu niespodzianka zrobiłem już 4000km nic nie ubyło małotego niby gęstrzy olej więc powinno spalanie wzrosnąć a tu tyle samo ile palił. Poza tym na zimno silnik pracuje ciszej z większą kulturą. POWIEM KRÓTKO ZNALAZŁEM SWÓJ OLEJ DO TEGO AUTA Polecam goraco
2022-03-26 21:32
Do mojego Outlandera najlepszy, 4 wymiana na tym oleju i bezstresowo. Wcześniej orginalny 0w16 na zimno klepaly zawory kilka sekund, później 0w20 to samo, zmieniłem na 5w40 też zawory słyszalne na zimno i silnik palił więcej. Od kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zima lato , autostrady, miasta,korki bezproblemowo. Tylko jeszcze Liqi Moly ma 0w30 SN ,A3,A4. Nie próbowałem bo droższy. A ten bez zastrzeżeń, nie mam potrzeby eksperymentować
Baza olejowa PAO/ESTER - dlaczego jest najkorzystniejsza dla silnika?
Jak obniżyć koszty eksploatacji pojazdu???
Jak często wymieniać olej?
Kompedium wiedzy o olejach - prosto i na temat!
SPRAWDZIĆ W ZAKŁADCE CERTYFIKATY XADO 1 Stage HighWay
samochodów z systemem start-stop, którego zadaniem jest
Wysyłka gratis
Olej silnikowy klasy performance,
Bestsellery
Olej silnikowy klasy performance,