RAVENOL CLEANSYNTO SSO 0W30 USVO
Na zamówienie | |
Produkt na zamówienie, sprowadzany jest do wybranego sklepu w ciągu 3-7 dni. W przypadku braku towaru u naszego dostawcy termin może się wydłużyć. |
3-7 dni (dni robocze)
Odbiór osobisty: 0 zł
Pocztex punkt+Żabka: 13.95 zł
Kurier Pocztex: 15.95 zł
InPost Paczkomaty 24/7: 16.95 zł
Kurier Inpost: 17.95 zł
Kurier UPS: 20.95 zł
Pobranie Kurier Pocztex: 19.95 zł
Pobranie Inpost: 25.95 zł
Kurier zagraniczny UPS: od 49.95zł
RAVENOL SSO SAE 0W-30 to w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach osobowych. Zmniejsza tarcie, i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa. Zapewnia doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Poprzez znaczną oszczędność paliwa zmniejsza emisję, czym przyczynia się do ochrony środowiska.
Nowa technologia RAVENOL USVO® to unikatowa formulacja olejów bazowych i dodatków, dzięki którym osiągnięto wyjątkowe właściwości olejów silnikowych wyróżniających się nieosiągalną wcześniej wysoką stabilnością w wysokich temperaturach, jeszcze lepszymi właściwościami w niskich temperaturach oraz ekstremalnie odpornymi na ścinanie.
Przewaga technologii USVO została osiągnięta poprzez zastosowanie w pełni syntetycznych olejów bazowych PAO bez stosowania modyfikatorów poprawiających indeks lepkości VI lub w połączeniu z użyciem wysokiej jakości ekstremalnie odpornych na ścinanie polimerów.
Fakty USVO :
1. Znakomita ochrona silnika w pełnym zakresie pracy;
2. Niższa wartość tarcia (Fuel Economy około 1%);
3. Niższa wartość odparowalności Noack = niższe koszty, ponieważ dolewki oleju nie będą już wymagane lub będą znacznie mniejsze;
4. Większa trwałość oleju silnikowego RAVENOL USVO® (mniejsze ulatnianie);
5. Potwierdzony badaniami lepszy efekt oczyszczający;
6. Ekstremalnie wysoka odporność na ścinanie, lepkość pozostaje stabilna w najtrudniejszych warunkach;
7. Znaczne zmniejszenie ilości zanieczyszczeń (nagarów i osadów) powstających ze zużytych modyfikatorów lepkości;
8. Lepsza pompowalność w niskich temperaturach = szybsze doprowadzanie oleju do smarowanych części nawet w bardzo niskich temperaturach, a co za tym idzie, lepsza ochrona silnika;
9. Stabilne parametry między zalecanymi wymianami.
Właściwości:
- uniwersalne zastosowanie we wszystkich silnikach benzynowych i Diesla
- oszczędność paliwa do 8% w stosunku do konwencjonalnych olejów silnikowych
- szybki obieg oleju do wszystkich części silnika, również w temperaturach poniżej -30oC
- niska skłonność do parowania, co obniża zużycie oleju.
- zabezpiecza przed gromadzeniem się szlamu, nagarem, zażywiczeniem i korozją, również w niekorzystnych warunkach stosowania
- działanie popychaczy hydraulicznych zagwarantowane we wszystkich temperaturach
- brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
- neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
- mieszalność ze wszystkimi olejami silnikowymi dostępnymi na rynku, nie wymaga przepłukiwania
Specyfikacja:
API SN/CF, ACEA A3/B4
Dopuszczenia:
BMW Longlife-98, MB 229.5, Renault RN0700/RN0710, VW 502 00, VW 505 00, VOLVO VCC 95200356 (Service Fill)
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
VW 503 01(Audi), GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, BMW Longlife 01
Parametry | |
Rodzaj napędu: | benzyna / diesel |
Typ oleju: | syntetyczny |
Lepkość: | 0W30 |
Pojemność: | 5L |
Opakowanie: | Bańka 5L |
Specyfikacja producenta: | 502.00 |
Klasyfikacja jakościowa: | A3/B4 |
Producent: | RAVENOL |
Marka RAVENOL przez wielu profesjonalistów utożsamiana jest z najwyższą dostępną na rynku jakością środków smarnych, które często nie tylko spełniają, ale przewyższają wymagania czołowych producentów samochodów. Znakomita reputacja, zarówno w kraju jak i na rynkach międzynarodowych, którą cieszy się RAVENOL, możliwa jest dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologicznie rozwiązań opracowywanych w niezwykle nowoczesnych i unikalnych w świecie centrach technologicznych i laboratoriach zlokalizowanych w Niemczech.
2022-06-13 22:37
Jeden z niewielu olejów 0w30 o lepkości A3/B3 Wlałem do hondy civic 1.8sport po 5w30 A5/B5 na którym silnik przy dużym obciążeniu potrafił nawet 0.6l na 1000km łyknąć(markowy olej w podobnej cenie nie z marketu) Na tym revanolu niespodzianka zrobiłem już 4000km nic nie ubyło małotego niby gęstrzy olej więc powinno spalanie wzrosnąć a tu tyle samo ile palił. Poza tym na zimno silnik pracuje ciszej z większą kulturą. POWIEM KRÓTKO ZNALAZŁEM SWÓJ OLEJ DO TEGO AUTA Polecam goraco
2022-03-26 21:32
Do mojego Outlandera najlepszy, 4 wymiana na tym oleju i bezstresowo. Wcześniej orginalny 0w16 na zimno klepaly zawory kilka sekund, później 0w20 to samo, zmieniłem na 5w40 też zawory słyszalne na zimno i silnik palił więcej. Od kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zima lato , autostrady, miasta,korki bezproblemowo. Tylko jeszcze Liqi Moly ma 0w30 SN ,A3,A4. Nie próbowałem bo droższy. A ten bez zastrzeżeń, nie mam potrzeby eksperymentować
Baza olejowa PAO - dlaczego jest najkorzystniejsza dla silnika?
Jak obniżyć koszty eksploatacji pojazdu???
Jak często wymieniać olej?
Kompedium wiedzy o olejach - prosto i na temat!












Wysyłka gratis


Olej silnikowy klasy performance,








PMO EXTREME EST 5W40 PAO 5L
Bestsellery





Olej silnikowy klasy performance,







Arctic Cat 600 4x4 2004
Arctic Cat 600 4x4 LE 2004
Arctic Cat 650 V-2 4x4 2006
Arctic Cat 650 V-2 4x4 LE










