Płyny do zawieszenia
(2)
Płyny do układu zawieszenia stosowane są głównie w autach o zawieszeniu hydropneumatycznych. Rozwiązanie znane głównie w samochodach marki Citroen. Można je podzielić na trzy główne rodzaje:
- LHS czerwony, najstarszy rodzaj charakteryzuje się higroskopijnymi właściwościami, które doprowadzają do korozji układu hydraulicznego
- LHM płyn mineralny, poprawiona wersja płynu LHS, nie doprowadzająca do korozji układu.
- LDS w pełni mineralny, stosowany nowych samochodach, trafia m.in. do Citroena C5 i C6.
Płyny do układu zawieszenia stosowane są głównie w autach o zawieszeniu hydropneumatycznych (rozwiązanie to znane jest głównie z samochodów marki Citroen). Wyróżniamy trzy główne rodzaje płynów do zawieszenia:
- LHS czerwony, higroskopijne właściwości doprowadzają przede wszystkim do korozji układu hydraulicznego.
- LHM mineralny, nowsza wersja płynu LHS gdzie poprawiono problem z korozją układu.
- LDS w pełni mineralny płyn do układu zawieszenia, stosowany w nowych samochodach m.in. do Citroena C5 i C6.
-2%
Specyfikacje:
PSA S71 2710
Zastosowanie:
Syntetyczny płyn koloru pomarańczowego do hydraulicznych układów zawieszeń
PSA S71 2710
Zastosowanie:
Syntetyczny płyn koloru pomarańczowego do hydraulicznych układów zawieszeń

-2%
Mineralny płyn do układów hydraulicznych w takich pojazdach jak Citroën XM, Xantia, BX, CX, SM, GS oraz Citroën ID, DS
